pühapäev, 1. august 2010

Võlg

Väikse Rohelise fotod olid üles panemata.
Olin terve suvi Viljandis ja tegin aias tööd. Viljandisse saab ka rongiga nii et... rongisõit ja loksumine aga ajas mul viimati pea valutama. Ei näinud iseenda Jaama saabumistki.
Palju huvitavaid kaadreid lipsas Jaamas mööda, mida ei jõudnud või ei saanud kinni napsata või kui sai, siis on need mobla sees kümne luku taga ja ei mina tea mismoodi neid kätte saab.
aga minnes ise siin ükspäev jälle kaameraga Jaama, avanes nii kirju ja sigrimigri vaatepilt et fotole üldse ära ei mahu. Looderdavad koristajad, moslemid, peksasaanud ja üleni kinniseotud peaga pätid ja ühe jalaga hirmutised ja kained narkomaanid ja kaksikud ja hipid ja rukkililledega homod. Nii et ma mõtlesin, et sellest peab hoopis luuletuse kirjutama. Seda enam, et eluheidikud sundisid mind pilte maha kustutama.
...
ja nüüd ta räägib mulle et mu üleslaadimise limiit on ületatud nii et ma pean miskit välja mõtlema et seda blogi üldse jätkata saaks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Anna Õhku

Prõuvva naudib muuzikat

Otsing sellest blogist