esmaspäev, 15. veebruar 2010

Vabandust!!!!

Ma olen juba suutnud selle blogi unarusse jätta. Asi on selles, et ma pole endiselt jõudnud 52 idee lepingut sõlmima. Homme kell 10 aga lähen räägin uue projektijuhiga ning loodan, et asjad saavad selgemaks - kuidas, mida, millal ja mis eesmärgiga ma tegema hakkan. Näitusepinnana mainiti ka Vabaduse platsi tunnelit.... eks siis paistab.
Ootan kaasalööjaid ja aktiivseid inimesi, kes tuleks pildistama koos minuga, eriti, kui neil on hea fotokas. saab rohkem nägusid pildile.
Hmm, mis oleks, kui võtaks lisaks jaamale ka Jaama Turu inimesed üles? Aga siis saab pilte ikka tõsiselt palju!!!! Kesse mul kõik need fotod kinni maksab?
Ilmselt siis Vabariigi valitsus...?

BJ Forever

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Anna Õhku

Prõuvva naudib muuzikat

Otsing sellest blogist