esmaspäev, 10. mai 2010

House of horrors

Käisin täna Balti Jaama piire mööda. Mõtlen, et kus ta lõpeb ja millised hooned ümbruskonnast tema juurde kuuluvad. Siin on mõned... täna oli vilets pildistamisilm. Väga hall.
Üks markantsemaid maju Balti Jaama piirkonnas on vana raudteelaste klubi maja Telliskivi trammipeatuses.
 Tont teab kui kaua juba suletud või kellele üldse kuulub ta... Kalamaja uued boheemid võiks selle üle võtta ja sinna ma ei tea, kino teha või midagi. Vanasti olevat ta olnud õudne koht, House of Horrors, kõik olevat kauge kaarega mööda käinud ja trammi peale mingi kah pigem kuskilt mujalt.
 Mingid madrused, ma mäletan, käisid seal pidudel, kui ma laps olin ja Kopli tn-s elasin; seda maja kasutava rahva hirmus ei lastud mind üksi nurga peale automaadist helistama. Aga ilusad aknad - sarnaneb nende poolest jaamahoonega natuke.
Kopli pool Sitsi mäel on üks sarnane maja.
Kui keegi oskab sellest omaaegsest klubist mingeid lugusid rääkida, oleks väga tore, kui saadaksite. Olen kindel et need oleks Tallinna linna ajaloo ühed kurioossemad lood. Seniks püüan uurida, mida mu kodused teavad ja mäletavad.
UPDATED 20:30 10.05: ahah. lugusid, jah? Küsi veel, eks ole. Mu mampsi papsi pulmad olid tolles majas, vot nii. eks ma otsin mõne sees tehtud pildi siis ka teile. aga paar päeva tagasi oli sinna klubisse sisse murtud.
Ja polevat ta nii hirmus midagi olnud, popp klubi.
Siis pildistasin veel vana veetorni, mis jääb raudtee ja minu kunagise koolitee äärde, vanasti unistasin, et elan seal, ümmargune, nurkadeta tuba, oleks vast vinge.

Ja mõned mummuliste kardinatega puumajad reisijate tänavas...

Ja kaksikud vedurid depoos.

Ja veel maja transpordikooli taga... see, mis rongiaknast alati paistab.

kõik oleks väga ilusad, kui nad tipp-topp korras ja rohkem nähtaval oleks.



Telliskivi poolt vist depoo või miski ja vanad rööpad

Ja siis avastasin et Hiina piir on ka Jaama turul

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Anna Õhku

Prõuvva naudib muuzikat

Otsing sellest blogist