teisipäev, 11. mai 2010

mõned tyybid veel: gypsy king & üksildane elupõletaja.

No ma ei tea, kas on kunn või ei, aga no paistab kunn ju. Võite proovida, et kui krooni pähe joonistate, mis siis juhtub.
Mis üksikusse elupõletajasse puutub siis seda mul tegelt pole. aga mul on "army pants guy". Oh kui tore on inimeste kohta igasugu oletusi teha, kui nad pole viitsinud endast rääkida. Oletame, et tal on 5 last ja garaaž 2 pooliku rodsteriga ning ta käib motikaklubis reivimas, kui naine parajasti ei käsi trussikuid pesta.

Vennal pole soengut....
Vennal on soeng.
Tema on sealt ülevalt. Ei-ei, mitte taevast - jiizös, kas näeb sedamoodi välja? Toompealt. ...Duh, EI, mitte valitsusest. Palju tähtsamast kohast. EKAst muidugi.
Oihaih ollallaa leeloleelolee ihhhuhhuu oiappikene olenilus jah? Tüdruk lehvis nõnna kärmelt mööda et jäi pisut udusse, aga naeratus oli lai.
Diil, mees.
Onku
Päev otsa kraabi, lõpuks ikka ei kraabi kokku. aga säilitab optimismi.
See kojamees ei ole nii leebe ja letargiline kui Ants. Suti õelapoolne on. Aga no... ma oleks ka kui keegi jõlgub sabas ja kiusab võõrkeelsete küsimustega. Minu meelest elab see kojamees alles Nõukogude Liidus. Tõsiselt. Tema jaoks pole Praegust Aega ja seega pole vaja ka uutmoodi suhtumist.
täitsa suvalised poisid.
ja üks puhkehetk
luigeprintsess
Moor.
a vaata see oli üks naljakas kuju. Mis tal selles teraskastis on. Huuuuuu... any thoughts? Näo poolest meenutab iidseid maiasid. Ohverdamisriituse jäägid?
Isssver küll ma olen ikka hakanud pada ajama. Täitsa sassis omadega.

Need on veel viimased aktsioonipäeva fotod. Rohkem "vanakraami" mul salves ei ole.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Anna Õhku

Prõuvva naudib muuzikat

Otsing sellest blogist