esmaspäev, 3. mai 2010

postitamata koomuskid

Siin ehk tuleb teil pisut zuumida, vasaku alumise nurga tekst on oluline aga ma lisasin selle arvutis sest originaalil vist ununes. Huvitav, mismoodi sellest näitusel üldse aru saadakse.
Tegevus toimub 9. mail, tegelased...võite ehk ära tunda.
koomiks jätkub teisel lehel ka.






















Kohatine imekojamees (teate, ma tegelt ka arvan, et Ants võibolla oskab lennata, sest alles on ta trollipeatuses, aga kui mina jõuan turunurgale, bäng! juba seal. Ise ta seda muidugi ei tea. Või ei mäleta.

Varsti näete loodetavasti ka pilte Tonjast, kes kasvatab üksi oma lapselast ja sätib end riidesse justkui vinkliga. Need pildid tegi Jaanika oma mobiiltelefoniga. tegelt on mul ka mobiilis pilte aga mul pole vastavat juhet millega nad arvutisse saada ja minu meelest seda kohtagi pole moblas kuhu juhe torgata ja üldse, mitte midagi ei saa aru. Kas need pildid tuleb sealt vastu lauda koputades kätte saada või?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Anna Õhku

Prõuvva naudib muuzikat

Otsing sellest blogist