neljapäev, 1. aprill 2010

APRILL!!!

 Nali ongi see et kutsun teid jaama ja siis pole mind seal. Olin hästi vähe aega sest kui hakkasin rahakotti vahel sobrama tšekke milelle veel visandada (paberit ei ole kunagi piisavalt), leidsin "tule eile meile"- stiilis meeldetuletise, et mul kell 9.30 kokkusaamine tiksumas ja kell oli juba 10.00.
Noh, ja siis oli mul vaja Jaak Kangilaski loengu ajal oma mälupulka fotodega aknalaua alt välja urgitseda, ja siis loengusse minna ja vasaku käega joonistada ja konstateerida ühe kursaõe pildis fakti et Tigekala on tõepoolest surd (sest pildil oli Klaabu vastava seeria lõpukaader, tüüne meri ja rõõsad kajakad) ja siis jõudsin Jaamas veel mõned visandid teha.
Aga loengus istudes tekkis mul idee kasutada neid visandeid ja teha üks koomiks. Me nimelt joonistasime õpetajakoolituse meediakasvatuse tunnis just mangasid [need on jaapani koomiksid, kes ei tea] ja meil tuleb luua karakter[id] ning 4-pildiline seeria, mida too karakter siis teeb ja toimetab. Mulle kargas pähe, et peaks õite need balloonpeaga kohtlased lihunikud, lühimäluhäiretega mustlased, kõõrdsilmalised müüjad ja muud häppid mikihiired (ja Antsu, kojamehe) kõik koomiksisse panema. püüdsin tekitada ka mõned kolmepildilised puändiga stoorid, ent see on päris raske. Ja minu huumor on veidi absurdse vindiga, igaüks ei saa aru.
aga õhtul siin joonistasin mõned naljakamad visandid täpsemaks ja muuhulgas ka grillkanamüüja, kes end isegi oma mehel pildistada ei luba... nii et kui ma skänneri leian või need ülesse pildistan, saate näha.
seni võib pakkuda koomiksisüžeesid kombinatsioonides vedurijuht-mustlane-lihunik; müüja-kojamees-kokapoiss; lihunik-kokapoiss-mustlane; mustlane-amatöörfotograafist pisik-pealtvaatajad; koer-tuvi-kojamees-kodutud; müüja-kodutud-grillkana jne. Pidage ikka meeles koomiksi draamakaart (ei mõtle siinkohal Balti Jaama katust, vaid koomiksi algust, tegelaste esitlust, konflikti /kliimaksit, lahendust ja lõpetust). Eestis antakse koomikseid eraldi raamatuna nii vähe välja, aga kui üldse sellele kuskilt karaktereid leiab, siis kindlasti Balti Jaama kandist. Homme joonistan vist kodus laua taga, keel töllakil, õhtani välja.
Just äsja võtsin värske leiva ahjust välja. Lõhn ajab lollakad mõtted pähe. Ma SELLISI koomikseid parem küll ei joonista. Nii et hommik peab ikka õhtast targem olema. Kuulmiseni ja häid vildikaid teile.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Anna Õhku

Prõuvva naudib muuzikat

Otsing sellest blogist